Iz svog višegodišnjeg iskustva možemo potvrditi da je kampanja putem e-mail-a jedan od najisplativijih kanala direktnog marketinga.
Svoje evente i ostale proizvode promoviramo prvenstveno putem newslettera, a to znači putem e-mail-a.
Budući da je ova tema izazvala veliki interes, danas ćemo se još jedno sažeto osvrnuti na ključne segmente koje treba sadržavati kvalitetna kampanja putem e-mail-a i zašto.

1. Baza kontakata
Za početak, prije kreiranje sadržaja važno je odrediti tko je ciljana skupina i prikupiti e-mail kontakte kojima će se newsletter isporučiti.
U našem besplatnom vodiču osvrnuli smo se na strategiju koju mi koristimo, budući da imamo široku listu e-mail kontakata. Na početku svake kampanje s prvih nekoliko newslettera određujemo tko je zaista zainteresiran za sadržaj koji šaljemo. Taj podatak dobivamo iz analize odnosno statistike svakog poslanog newslettera.
Važan benefit ovog sustava je da je sve lako mjerljivo. Ako pošaljete tri mailinga, kroz otvaranost ćete vrlo lako dobiti uvid u to koliko je vaš sadržaj interesantan i što je najvažnije – kome je interesantan.
Ali ako već nemate listu kontakata ili biste ju željeli proširiti, postoji više načina kako doći do njih. Primjerice kroz poziv na prijavu za primanje e-mail obavijesti koju ćete objaviti na vašoj web stranici, a naravno postoji i niz drugih načina.

2. Dizajn, struktura i sadržaj
Živimo u vremenu kada nam neprestano pristižu informacije sa svih strana i na naše uređaje tijekom dana primimo velik broj poziva, poruka i obavijesti od društvenih mreža, a dodatno nam još i pristižu različiti mailovi - važni i oni manje važni.
Kada šaljete newsletter vi zapravo želite podijeliti informaciju. I stoga je ključno da korisnik kada primi vaš e-mail odmah uoči da se radi o važnoj obavijesti.
Zbog toga newsletter treba biti dizajniran, te njegova struktura i sadržaj trebaju biti sažeti i jasni. Mora omogućiti čitatelju da najvažnije informacije uoči čim otvori vaš e-mail. Također taj sadržaj treba biti plasiran na zanimljiv način jer želite izbjeći reklamni pamflet. Želite biti edukativni i jasno izraziti svoju glavnu poruku.
Dobro je da pri otvaranju newslettera budu vidljiva lica ljudi. Čitatelji uvjek bolje reagiraju na takve vizuale.
Infografike su uvijek koristan sadržaj koji se može vrlo lako podijeliti s drugima ako sadrži zanimljive informacije.
Uvijek je dobra strategija čitatelju osim poslane obavijesti, dati i neku dodatnu vrijednost i pružiti mu nešto što će mu od sadržaja dalje koristiti.
Također, vodite računa da newsletter bude kratak i koncizan.

3. Web stranica
Odlučili ste krenuti u kampanju putem e-mail-a. Znate što želite komunicirati i imate već neki sadržaj koji bi se moglo iskoristiti u komunikaciji ali na prvom mjestu bi uvijek trebali voditi računa na poziv za akciju i gdje će taj poziv čitatelja na kraju dana odvesti.
Osim toga, web stranica je izvrstan alat za proširivanje vaše baze kontakata. Na njoj možete postaviti obavijest ili anketu kojom će korisnik upisati svoju e-mail adresu i pretplatiti se na primanje takvog sadržaja i budućnosti.
U današnje vrijeme jako je važno obratiti pozornost i na to kakva je pristupačnost vaše web stranice i na tzv. responzivni dizajn jer jako puno ljudi posjećuje web stranice na svojim mobilnim uređajima.
Kao i u kod newslettera, važno je da su na web stranici odmah dostupne sve važne informacije i da ih čitatelj ne treba beskonačno tražiti ono što ga zanima jer će izgubiti strpljenje i otići.

Nadamo se da Vam je ovaj naš kratak osvrt bio koristan.