U našoj seriji članaka koji se bave komunikacijom i provedbom digitalne kampanje putem e-mail-a, osim mnogih prednosti koje donosi ovaj svima dostupan alat, istaknuli smo i još jedan ključan faktor.
E-mail donosi jasne i mjerljive rezultate.
To znači da vam omogućava da dobijete uvid u to tko je zaista zainteresiran za sadržaj koji mu šaljete, za vaš projekt i ono što želite promovirati, a o čemu ćemo u ovom članku govoriti malo opširnije.
Ono što se vrlo često dogodi u digitalnoj komunikaciji putem e-mail-a, to je da korisnici uobliče ono što žele iskomunicirati u e-mail kojeg pošalju i zatim čekaju povratni odgovor, poziv, prijavu ili sl. ovisno o tome što je bio krajnji cilj slanja e-mail-a. Prema tome procijene da li je pristup putem e-mail-a bio uspješan. Također, mnogi se fokusiraju najčešće samo na otvaranost. I zato ako pošalju prvu e-mail obavijesti i primijete mali postotak otvaranosti, odustanu od daljnje komunikacije.
Ali svaki e-mail koji pošaljete donosi puno veću vrijednost kada pratimo pomno rezultate pa čak i malu otvaranosti.
Velika prednost korištenja digitalnih alata u komunikaciji pa tako i samog e-mail-a je taj da vam donosi podatke koji će vam pomoći da svaki naredni put kada šaljete e-mail unaprijedite svoju komunikaciju i na kraju potpuno ostvarite svoje željene ciljeve.
I ne, ovdje danas nećemo pričati CR-u, CPL-u, ROI-u i ostalim pojmovima za koje ste već možda čuli u digitalnom marketingu i koji zvuče kompleksno. Ovdje ćemo govoriti o mjerljivim rezultatima koji su jednostavni, lako razumljivi, a puno toga otkrivaju o uspješnosti vaše promocije putem e-mail-a i pomažu da ju unaprijedite.

Kao što smo već naglasili, mi koristimo sustav slanja e-mail-a putem newslettera, a ne klasičnog e-mail-a. Kada želite promovirati svoj projekt, važno je da pošaljete nekoliko e-mail obavijesti, a ne samo jednu ili dvije, kako biste dobili jasne, mjerljive i iskoristive podatke.
Svaki put kad pošaljemo e-mail obavijest provjerimo i zapišemo unutar 24 sata rezultate, a dobivene podatke usporedimo.
Na temelju tog pristupa, ako je vidljivo da je newsletter u petak ujutro imao jako nisku otvaranost možemo utvrditi da naša ciljana publika nije u to vrijeme toliko fokusirana na čitanje e-mail-a. Tako će se idući newsletter prilagoditi i poslati u utorak ili srijedu. Isto vrijedi i za vrijeme slanja (ranije ujutro ili popodne).
Također dobijemo uvid u to da li naša publika čita newsletter više ako ga češće pošaljemo ili su rezultati bolji ako newsletter pošaljemo s nekim vremenskim razmakom, primjerice svaki tjedan ili dva.
Uzimamo u obzir i na koji sadržaj primatelji najbolje reagiraju te kako im najbolje pristupiti, zbog čega se treba potruditi da e-mail obavijest koju šaljemo nije uvijek ista već da se generira različit sadržaj kako bi se uvidjelo da li bolje reagiraju npr. na nešto kraće ili opširnije, s više slika, vizuala i sl.
Osim spomenutih rezultata, postoji još jedan vrlo važan podatak koji nas u biti najviše zanima. A to je tko je od kontakata otvorio vaš e-mail, a tko nije. Ova informacija je jedna od ključnih i može se iskoristiti za nešto što se u marketingu naziva - retargetiranje.

Mi smo upravo na ovaj način tijekom određenog vremena razvili dokazanu i razrađenu strategiju putem funnela kojom putem dobivenih rezultata imamo jasan uvid tko naše e-mail obavijesti zaista čita.
Kada odredimo period i učestalog slanja na temelju dobivenih rezultata, sav daljnji sadržaj šaljemo samo onima koji su izrazili interes za obavijesti koje im šaljemo.
Ako vas zanima detaljnije o ovoj strategiji ili imate bilo kakvih nedoumica u kreiranju promocije putem e-mail-a, javite nam se.
Nadamo se da vas je ovaj osvrt dodatno motivirao da razmislite o promociji svog projekta putem e-mail-a. Osim što se radi o resursu koji već koristite, mogućnost uvida u jednostavne podatke omoguća vam da svaku sljedeću e-mail obavijest i komunikaciju prilagodite u skladu s dobivenim rezultatima i tako ostvarite kontinuiranu povezanost s vašom ciljanom publikom.
Naš besplatni vodič kako provesti digitalnu kampanju putem e-mail-a je izazvao veliki interes te vas pozivamo da svoj primjerak zatražite ovdje.

Na temelju našeg višegodišnjeg iskustva i suradnji s nekim od najpoznatiji zdravstvenih tvrtki, cilj nam je skrenuti pažnju na sve mogućnosti i prednosti koje donosi komunikacija putem e-mail-a te kako kako ju dodatno iskoristiti u promociji projekata, osobito u području zdravstva.
Zato nas slobodno kontaktirajte ako ste zainteresirani i trebate pomoć u digitalnoj komunikaciji.
