Većina nas je dovoljno upoznata sa svim mogućnostima i potencijalu koje u današnje vrijeme omogućava digitalna komunikacija. Nikada nije bilo jednostavnije proširiti vijest o usluzi, proizvodi ili projektu za koji želimo da se čuje.
Nakon pandemije COVID-19 koja je utjecala na način na koji poslujemo i komuniciramo, sve više tvrtki i organizacija u zdravstvu okrenule su se digitalnoj komunikaciji u predstavljanju svojih projekata i proizvoda.
Mogućnosti imamo i više nego dovoljno, usmjerenim oglasima, putem društvenih mreža, video sadržajem, objavama na portalima, blogovima...
Ipak, komunikacija putem digitalnih kanala s temom zdravstva zbog zakonske regulacije može biti izazovna.
U promišljanju kako odabrati idealan kanal komunikacije te uz sve mogućnosti i opcije koje su nam na raspolaganju već imamo pristup alatu kojeg svi već jako dobro poznajemo – e-mail-u.

Komunikacija putem e-mail-a prisutna je u našem svakodnevnom radu, u komunikaciji s kolegama ili klijentima, u dogovaranju projekta, sastanaka i razmjeni dokumenata, ideja, važnih informacija, u konačnosti u zaključivanju poslova. E-mail je univerzalan način komunikacije jer neovisno o tome koji uređaj koristili vaša poruka će biti dostavljena, kao i slanje obične klasične pošte.
Dakle, očito je da ovaj vrlo konkretan i koristan alat već koristite. Zašto ne biste resurs koji već imate i koristite još dodatno iskoristili?
Naravno, kao i za svaku uspješnu kampanju koju želite provesti, pa tako i onu putem e-mail-a, važno je odrediti ciljeve.
Imate li već postojeću bazu e-mail kontakata koje želite obavijestiti o svom projektu Ili želite proširiti svoju bazu kontakata?
Koliko često želite poslati e-mail obavijest? Jednom mjesečno ili više puta mjesečno?
Što želite da primatelj učini nakon što primi vaš e-mail? Kontaktira vas povratno? Uključi se u vaš projekt?
Kako bi ostvarili neke od navedenih ciljeva, potrebno je odrediti strategiju kako ih i ispuniti.
Najveća prednost je ta što se putem e-mail-a obraćate direktno ciljanoj publici.
Da bi vaša kampanja putem e-mail-a u konačnosti bila uspješna, važno je da temeljito pristupite ovoj komunikaciji. Primatelja treba potaknuti da bez ustručavanja otvori vaš e-mail i otkrije o čemu se radi.

Naša tvrtka bavi se digitalnim marketingom u svom poslovanju i koristi različite kanale kako bi iskomunicirali ono što želimo prema našoj ciljanoj publici. Ni jedan komunikacijski kanal koji koristimo ne donosi toliko konkretne i efikasne rezultate kao kampanja koje provodimo upravo putem e-mail-a.
Zato smo se i usmjerili prvenstveno prema kampanjama putem ovog svima dostupnog i dobro poznatog kanala komunikacije te razvili razrađenu i dokazanu strategiju. Uspješno smo promovirali više od 20 evenata u našoj organizaciji, a svoju bazu proširili na više od 6000 relevantnih kontakata u zdravstvu.
Primijenili smo je u suradnji s globalnim i lokalnim zdravstvenim tvrtkama koje su predstavili svoje projekte na ovaj način i postigli odlične rezultate. Dakle, govorimo i savjetujemo vas iz vlastitog iskustva.
Kao što smo već spomenuli, ključno je da imate bazu relevantnih kontakata. Postoji nekoliko načina i provjerenih taktika kako ju dodatno proširiti, ali važno je i da se vaš e-mail koji će primatelj primiti, istakne.
Poruke moraju biti jasno uočljive, konkretne i važno je da čitanje vaše e-mail poruke ne oduzima previše vremena jer svi u poslu volimo biti brzi i efikasni. Zbog toga dodatnu pozornost uvijek pridodajemo sadržaju i izgledu samog e-mail-a koji šaljemo. Obraćamo pažnju na naslov, strukturu maila, količinu sadržaja i u konačnosti šaljemo informacije za koje bismo i sami našli vremena i volje da ih pročitamo.
U našoj digitalnoj komunikaciji ne koristimo klasičan sustav slanja e-mail obavijesti već newsletter.
Newsletter nam omogućava da dobijemo jasne mjerljive rezultate prema kojima možemo ustanoviti tko je zaista zainteresiran za sadržaj koji mu šaljemo. Nije nam cilj poslati što više mailova. Cilj nam je da naše mailove čitaju oni koje zaista interesira naš projekt i koji će se u konačnosti i htjeti uključiti u njega.
Upravo iz svih navedenih razloga želimo vas motivirati da promislite o e-mail-u kao vašem glavnom alatu za predstavljanje vašeg projekta.

Ako imate projekt koji biste na ovaj način htjeli iskomunicirati, ali nemate dovoljno kontakata, treba vam pomoć u kreiranju sadržaja ili bi željeli imati konkretnu strategiju vezanu za komunikaciju vašeg projekta, javite nam se već danas.
Autor: Andrea Staničić, LinkedIn