Voltar ao site
Voltar ao site

Mjerenje uspješnosti digitalne komunikacije putem e-mail-a

 

· Croatian

U prošlom članku osvrnuli smo se opširnije na to kako mjeriti promociju putem e-mail-a te spomenuli kako smo mi na temelju rezultata razvili razrađenu strategiju slanja e-mail obavijesti putem funnela.

Surađivali smo s poznatim globalnim zdravstvenim tvrtkama u promociji njihovih projekata, a danas ćemo podijeliti s vama konkretne rezultate i brojke kako bi dobili kompletni uvid u uspješnost ovakve vrste promocije.

Newsletter funnel primjenjujemo na bazi od više od 6000 relevantnih kontakta u zdravstvu. Sastoji se od nekoliko e-mail obavijesti koje najprije šaljemo na sve kontakte, a primjenom praćenja rezultata o kojima smo govorili ovdje, dolazimo u konačnosti do naše ciljane skupine, odnosno kontakata u bazi koje zaista interesira ono što šaljemo.

Nakon što filtriramo interesnu skupinu, u dogovoru s klijentom dogovaramo što je krajnji cilj - npr. prijava za daljnje obavijesti, prijava na edukaciju, prijava na event i sl. te šaljemo call-to-action mail koji čitatelje poziva da poduzmu akciju.

Ovo su rezultati naših kampanji i suradnji:

Za veću rezoluciju infografike kliknite ovdje.

broken image

Kao što je vidljivo iz rezultata, open rate je visok jer nam je cilj doći do kontakata koje zanima ono što im šaljemo, a samim time stvaramo i povjerenje s našim čitateljima jer znaju da im nećemo slati niz e-mail obavijesti koje ih ne zanima.

Osim toga, svaka promocija za cilj ima donijeti na kraju neku vrstu konkretnih, vidljivih rezultata u obliku primjerice prijave, poziva i slično i želimo postići da se to i realizira.

Nadamo se da smo vas ovom serijom članaka o komunikaciji i promociji putem e-mail-a razuvjerili koliko je e-mail koristan alat i može biti uspješan u komunikaciji osobito u području zdravstva u kojem sami djelujemo.

Pozivamo vas da nam se povratno javite sa svim svojim dodatnim pitanjima, a ako imate sadržaj koji bi voljeli iskomunicirati, treba vam konkretna strategija i pristup, rado će vam pomoći u tome.

Još više detalja o digitalnoj komunikaciji putem e-mail-a otkrijte u besplatnom vodiču kako provesti digitalnu kampanju putem e-mail-a je izazvao veliki interes. Svoj primjerak još uvijek možete zatražiti ovdje.

 

Anterior
Kako mjeriti promociju putem e-mail-a?
Próximo
FUTURE IS NOW – vodeća platforma u digitalizaciji...
 Voltar ao site