Komunikacija putem digitalnih kanala s temom zdravstva zbog zakonske regulacije može biti izazovna. Međutim za promociju projekata ili takozvanu issue kampanju regulacija je puno blaža odnosno nema restrikcija. Također u kampanjama putem maila mogu se promovirati edukacije te eventi.
U promišljanju kako odabrati idealan kanal komunikacije te uz sve mogućnosti i opcije koje su nam na raspolaganju već imamo pristup alatu kojeg svi već jako dobro poznajemo – e-mail-u.
Komunikacija putem e-mail-a prisutna je u našem svakodnevnom radu. U komunikaciji s kolegama ili klijentima, u dogovaranju projekta, sastanaka i razmjeni dokumenata, ideja, važnih informacija, u konačnosti u zaključivanju poslova.
Univerzalan je način komunikacije jer neovisno o tome koji uređaj koristili vaša poruka će biti dostavljena, kao i slanje obične klasične pošte.
Dakle, očito je da ovaj vrlo konkretan i koristan alat već koristite. Zašto ne biste resurs koji već imate i koristite još dodatno iskoristili?

Mi smo ga koristili za promociju velikog broja evenata koji smo do sada organizirali, a svoju bazu proširili na više od 6000 relevantnih kontakata u zdravstvu.
Primijenili smo je u suradnji s poznatim globalnim i regionalnim zdravstvenim tvrtkama koje su predstavili svoje projekte na ovaj način i postigli odlične rezultate. Dakle, govorimo i savjetujemo vas iz vlastitog iskustva.
Kao što smo već spomenuli, ključno je da imate bazu relevantnih kontakata. Postoji nekoliko načina i provjerenih taktika kako ju dodatno proširiti, ali važno je i da se vaš e-mail koji će primatelj primiti, istakne.
Poruke moraju biti jasno uočljive, konkretne i važno je da čitanje vaše e-mail poruke ne oduzima previše vremena jer svi u poslu volimo biti brzi i efikasni.
Zbog toga dodatnu pozornost uvijek pridodajemo sadržaju i izgledu samog e-mail-a koji šaljemo. Obraćamo pažnju na naslov, strukturu maila, količinu sadržaja i u konačnosti šaljemo informacije za koje bismo i sami našli vremena i volje da ih pročitamo.
U našoj digitalnoj komunikaciji ne koristimo klasičan sustav slanja e-mail obavijesti već newsletter.

Newsletter nam omogućava da dobijemo jasne mjerljive rezultate prema kojima možemo ustanoviti tko je zaista zainteresiran za sadržaj koji mu šaljemo. Nije nam cilj poslati što više mailova. Cilj nam je da naše mailove čitaju oni koje zaista interesira naš projekt i koji će se u konačnosti i htjeti uključiti u njega.
Upravo iz svih navedenih razloga želimo vas motivirati da promislite o e-mail-u kao vašem glavnom alatu za predstavljanje vašeg projekta.
Za vas smo pripremili i besplatni vodič kako provesti digitalnu kampanju putem e-mail-a koju možete zatražiti ovdje.